ما که هستیم؟

آژانس تبلیغاتی بین الملل شازین در زمینه های فناوری اطلاعات، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات محیطی و چاپی با رعایت استانداردهای بین المللی در حوزه های مارکتینگ فعالیت دارد.

تیم شازین، تیمی حرفه‌ای در زمینه ارائه استراتژی و راهکارهای جامع برای راه اندازی انواع کمپین های برندینگ و تبلیغاتی دیجیتالی و محیطی می باشد و به صورت حرفه ای و تخصصی برای شرکت های ایرانی و خارجی فعالیت می کند.

تیم شازین از متخصصانی تشکیل شده است که علاوه بر دانش فنی، دارای تجربه فراوان در صنعت تبلیغات و بازاریابی هستند. تیم استراتژی شازین به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را به سطح بعدی ببرید. با توجه به نیازها و هدفهای شما، راهکارهای شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه داده می‌شود تا بتوانید در بازار رقابتی موفقیت آمیز عمل کنید.

در این آژانس تبلیغاتی عمده طراحی ها و فعالیت های تیم طراحان گرافیک وهنری شازین، با ایده‌پردازی و خلاقیت و طراحی های منحصر به فرد و چشم‌نواز و جذاب انجام می شود.

تیم دیجیتال مارکتینگ شازین از توانمندی‌های فنی و تخصصی برخوردار است که می‌تواند به شما در طراحی و توسعه نرم‌افزارها، سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته و مدیریت شبکه‌های اجتماعی کمک کند. با شناخت عمیق از تکنولوژی‌های روز و رویکردهای نوین، شازین به شما راهکارهای مناسب و مبتنی بر استانداردهای روز را ارائه می‌دهد.

-تیم برنامه نویسی شازین با دوازه سال سابقه و با داشتن تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی سایت، سایت هایی طراحی می کند که دارای هسته اختصاصی با ویژگی های سازگاری با موبایل، بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو، رابط کاربری خاص و زیبا از نظر بصری و جلوه های ویژه هستند. شازین یک شرکت پیشرو در زمینه بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو) است که با هدف افزایش رتبه‌بندی و نمایانی سایت‌ها در نتایج جستجوی ارگانیک، خدمات حرفه‌ای و کارآمد ارائه می‌دهد. با استفاده از تجربه، تخصص و تکنیک‌های مبتنی بر داده، ما توانسته‌ایم به شرکت‌ها و سازمان‌ها در جلب توجه مشتریان هدف خود و افزایش ترافیک و فروش آنلاین کمک کنیم.

اعتماد شما به شازین افتخار است و به عنوان یک آژانس تبلیغاتی برتر، تعهد می‌دهد که با همت، خلاقیت و حرفه‌ایت خود، در زمینه دیجیتال مارکتینگ و فناوری اطلاعات، پشتیبانی کاملی به شما ارائه داده و شما را در دستیابی به اهدافتان همراهی می‌کند.

داستان ما

شرکت شازین پس از تغییر نام از گروه شرکت های مهندسی سبا از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را توسط گروهی از فارغ تحصیلان دانشگاه های کشور در رشته های مهندسی نرم افزار، الکترونیک آغاز کرده و در دی ماه ۱۳۸۶ به صورت رسمی در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید. پس از گذشت مدت زمان ۴ سال از فعالیت مستمر شرکت در عرصه فناوری اطلاعات و نگهداری انواع شبکه های رایانه ای این شرکت برای گسترش فعالیت ها با تیم مارکتینگ و تیم تبلیغاتی ادغام شده و با عنوان شاهین زرینه داده گستر و یا نام اختصاری شازین به فعالیت خود در زمینه فناوری اطلاعات و بازاریابی دیجیتال ادامه داده است.

اصول 6گانه شازین:

  • رشد برند
  • مشتری محوری
  • شفافیت در تمام مراحل همکاری
  • احترام متقابل
  • گسترش دانش
  • توجه و تعهد به قرارداد

 

روند کار در شازین

آژانس تبلیغاتی شازین از ابتدای کار خود با مشتریان جلسات مشاوره حضوری و آنلاین برگزار می کند. در این جلسات، با نمایندگان و مدیران گفت و گو و پس از مشاوره، با بررسی و آنالیز دقیق کسب و کارها و رقبای مجموعه ها، استراتژی نویسی آغاز و برنامه ای جامع برای ارائه بهترین راهکارها فراهم می کند و آنها را با راهکارهای مختلف برای ساخت و توسعه برند و راه اندازی اصولی کسب و کار آنلاین و خدمات دیگر آشنا می سازد.