بهترین شرکت طراحی سایت تهران

بهترین شرکت طراحی سایت تهران را بشناسید!

ما در شازین قرار گذاشتیم که بهترین ها را به مشتری هایمان ارائه دهیم.

این بهترین ها شامل طراحی سایت هم می شود! وب سایت های اختصاصی و وردپرس ما با توجه به قرار ما، بهترین طراحی، کاربری، و کیفیت را دارند چون ما با ایده پردازی های خلاقانه، برای مشتری هایمان جادو کردیم!

در اینجا به شما می گوییم چرا شازین در طراحی سایت بهترین است و حرف اول را می زند!

چرا شازین؟

تجربه و تخصص: شازین دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت است. تیم طراحی ما دارای مهارت‌های فنی، طراحی و توسعه وب و همچنین دانش در زمینه روندهای طراحی و تکنولوژی‌های جدید می باشند.

نمونه کارها: در شازین نمونه کارهای با کیفیت و متنوع در زمینه‌ی کسب و کارهای مختلف وجود دارد تا مشتریان بتوانند از توانایی‌ها و سبک طراحی ما آگاه شوند.

توانایی سفارشی‌سازی: شازین قادر به ارائه راه حل‌های سفارشی و متناسب با نیازهای ویژه هر مشتری است. این شامل طراحی سایت‌های ریسپانسیو (قابل نمایش به خوبی در تمامی دستگاه‌ها)، امکانات افزودنی (مانند فروشگاه آنلاین یا سیستم مدیریت محتوا) و دیگر امکانات خاص است.

تعامل و پشتیبانی: در شازین توانایی ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب وجود دارد. این شامل ارتباط مداوم با مشتریان، رفع مشکلات فنی و به‌روزرسانی‌های مداوم سایت می‌شود.

روند کاری موثر: ما در شازین دارای یک روند کاری موثر برای پروژه‌های طراحی هستیم، که شامل مراحل تحلیل نیازها، طراحی، توسعه، آزمون و راه‌اندازی است.

تطبیق پذیری با فناوری‌های جدید: در شازین این اصل وجود دارد که باید بتوانیم با تغییرات و نوآوری‌های در حال ظهور در زمینه طراحی و تکنولوژی ارتباط برقرار کنیم و به روزرسانی‌های لازم را انجام دهیم.

اما خدمات ما در شازین برای شما شامل چه چیزهایی می شود؟

خدمات ما برای شما:

طراحی سایت با قالب اختصاصی

    اگر فکر می کنید این کار را همه انجام می دهند، باید بگوییم ما در شازین متفاوت عمل می کنیم! در واقع، ما در اینجا جادو می کنیم.

    سایت های قالب اختصاصی ما همگی یک ویژگی مشترک دارند که آن هم این است: سایت های ما اصلا شبیه همدیگر نیستند!

    شازینی ها بعد از نشست با مشتریان، مواردی که برای وب سایت شان نیاز هست را بررسی می کنند و طبق خدماتی که یک کسب و کار برای مشتری می خواهد ارائه دهد، سایت را طراحی و راه اندازی می کند.

    طراحی سایت با وردپرس

    اگر از طرفداران و هم اندیشان کسانی هستید که فکر می کنند سایت وردپرس یک وب سایت آماده است و در عرض یک روز بالا می آید و تمام… پس حتما ادامه ی مطلب را بخوانید!

    سایت های وردپرسی شازین با تنظیمات ابتدایی، انتخاب قالب، افزودن محتوا و افزودن افزونه ها را به دنبال دارند.

    بعد از اینکه تنظیمات ابتدایی سایت وردپرس انجام شد، قالب یا تم سایت انتخاب شده و مطابق با نیاز مشتریان (چه فروشگاهی چه شرکتی چه خبری و …) این قالب سفارشی سازی می شود.

    بعد از سفارشی سازی قالب سایت، وارد مرحله ی افزودن محتوا شده و با محتواهای بصری یا متنی و یا هر دو، سایت به طور تقریبی کامل می شود.

    چرا تقریبی؟

    چون بعد از افزودن محتوا، مرحله ی تست و بهینه سازی است تا از عملکرد سایت مطمئن شد.

    طراحی یا افزودن افزونه های اختصاصی

    ممکن است وب سایت شما نیازهای جدیدی را برای خود داشته باشد. مثلا، یک سری لینک ها نیاز به بهینه سازی یا جایگزینی یا به اصطلاح ری دایرکت نیاز دارند.

    ما با استفاده از کدنویسی اختصاصی یا افزودن افزونه های بهینه و مطمئن و غیر مخرب، نیازهای دیگری که در یک وب سایت ممکن است به وجود بیاید را فراهم می کنیم.

    البته اینها تمام کارهایی که ما انجام می دهیم، نیستند! اگر می خواهید بدانید ما برای شما چه کارهایی را می توانیم انجام دهیم، پس شازین را دنبال کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *