طراحی سایت با PHP

با php و مزایای طراحی سایت با PHP آشنا شوید

Php چیست؟

نام php مخفف Hypertext Preprocessor است و به زبان برنامه نویسی سرورهای جانبی اشاره می کند، که به این معنی است که برنامه های نوشته شده روی آن روی سرورهای وب اجرا می شوند و به مرورگر وب وابسته نیستند. هرچند، با گذشت سال ها، فضای استفاده از این زبان گسترده و تغییر پیدا کرده و این روزها زبان کدنویسی php به عنوان بهترین و محبوب ترین ابزار برنامه نویسی برای طراحی سایت شناخته می شود. این مسئله به دلیل مزایای بی شماری است که در ادامه به برخی از این مزیت ها اشاره خواهیم کرد. این زبان به عنوان تکنولوژی موثری شاخته شده که فرآیند توسعه کاملی را با ابزارهای اضافی دیگر فراهم می کند. می توان گفت، طبق گفته PYPL زبان PHP پنجمین زبان برنامه نویسی محبوب در جهان است.

چرا آژانس تبلیغاتی شازین طراحی سایت PHP را پیشنهاد می کند؟

طراحی سایت با PHP

زبان php چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفتیم، از php به طور کلی برای توسعه وب استفاده می شود و واقعا هم برای این فضا مناسب است. اگرچه در ابتدا برای طراحی وب پیج های داینامیک استفاده می شده، توسعه دهندگان ترجیح می دهند تا از این زبان اسکریپت برای ساخت سرورهای جانبی وب اپلیکیشن استفاده کنند. با این حال، php زبانی همه منظوره و پر کاربرد است، و در صورت نیاز می تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. برای مثال، می توان با php اپلیکیشن های دسکتاپ طراحی کرد. علاوه بر این، با ورژن 5 این زبان، از برنامه نویسی شیء گرا یا OOP پشتیبانی می کند و مجموعه ای از قابلیت های گسترده و جدید را ارائه می دهد.

تطبیق پذیری این زبان برنامه نویسی به دلیل توانایی عالی آن در ترکیب با سایر زبان های برنامه نویسی است. برای مثال، توسعه دهندگان ممکن است اکستنشن های (افزونه های) PHP را با زبان C بنویسند، که امکان افزودن قابلیت های بیشتر را فراهم می کند. علاوه بر این، PHP لایبرری ها و فریمورک های در دسترس گسترده ای دارد که قابلیت های این زبان را بیشتر هم می کند. پر طرفدارترین این فریمورک ها Laravel، Symfony، Phalcon، Zend و Yii.

از نرم افزارهای پر کاربرد نوشته شده توسط php می توان به فیسبوک و وردپرس اشاره کرد.

مزایای طراحی سایت با PHP

محبوبیت php به دلیل مزایای متعددی است که در نتیجه کارکردهای آن به دست آمده و این زبان را به ابزاری قدرتمند و موثر برای توسعه وب تبدیل ساخته است.

در این بخش به موارد کوتاهی از مزیت های بی شمار php خواهیم پرداخت تا بدانید که چرا این زبان بهترین انتخاب برای طراحی وب اپلیکیشن است.

9 مزیت مهم php

1.ویژگی های متعدد در دسترس

2.منابع آموزشی و اساسی نامحدود

3.سرعت بهتر و بیشتر بارگذاری سایت

4.گزینه های بیشتر برای اتصال دیتابیس

5.مجموعه بزرگی از افزونه های اوپن سورس

6.هاست ارزان قیمت

7.هماهنگی عالی با html

8.انعطاف و ترکیب عالی

9.ذخیره سازی عالی در فضای ابری

با توجه به مزیت ها و کاربردهای فراوانی که این زبان برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان وب سایت فراهم می کند، پیشنهاد بسیاری از شرکت های طراحی سایت، طراحی سایت با PHP است.

اگر به دنبال سایتی کامل و با افزونه های متغیر هستید، با شازین تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *